Stuttgart


Na kérem szépen… első repülőutamat röviden így jellemezném: pazar! 🙂 Bővebben meg így: elképesztően szenzációs élmény.

Igaz, már túl vagyok a krisztusi koron, és ilyenkor kortársaim nagy-nagy hányada már többször repült, eddig nem repültem. De ez… huhh… nagyon tetszett.
Kis géppel mentünk, nagyon vicces volt az elején, mikor elbábozták, hogy kell becsatolni az öveket, meg hol van a kijárat. Nagyon kedvesek voltak a légikisasszonyok, a kapitány is baráti hangvételű monológ keretén belül  közölte, hogy hamarosan leszállunk és milyen szép az idő, stbstb.

Kíváncsian vártam az élményt, milyen lesz a felszállás, a leszállás. Kis géppel – mondta ez az egyik légikisasszony 🙂 – egy kicsit intenzvebb lesz az élmény -, majd tomptott: – DE családias lesz az utazás. Igaz, voltunk úgy tucatnyian.
És tényleg… intenzív volt. 🙂 A gyorsulás az elején, a levegőben az irányváltások, a landolás.

Igyekeztem követni, merre megyünk, de ezzel hamar felhagytam, mert rövid időn belűl teljesen elvesztettem a tájékozódási képességem. Pl. azt hittem, hogy Győr felé járhatunk, aztán megpillantottam egy havas hegycsúcsot… gondolom nem Győr volt. 🙂

Aztán… Elfoglaltam a szállást, majd bevágtattam Stuttgart belvárosába. Ilyen helyen sem voltam eddig. Végig sétáltam a Königstrásszén :), persze hová mentem be először… egy könyvesboltba, másodszor egy sportboltba, aztán jött a piac… 🙂
A könyvesboltban pl. egy polcon csak a kinesiológiai tapasszal foglalkozó könyvek sorakoznak. Hmmm…

Stuttgart látnivalóit hétfőn és kedden veszem jobban szemügyre, addig K-Active kineziológiai taping instruktor találkozó! 🙂 Ha lesz net, beszámolok közben, ha nem, akkor hétfőn.

Explore posts in the same categories: K-Active Tape, Magamról, család

Vélemény, hozzászólás?

