Beszámoló – K-Active Univerzum :)


Ott tartottam, hogy … péntek, szombat, vasárnap Nemzetközi K-Active Instruktor találkozón vettem részt. Mély víz a javából… Szenzációs emberekkel ismerkedtem meg, családias hangulat, Habisthalban (az alsó frankföldön), az erdő közepén, ahová a térnek ereje sem ér el.

K-Active Kinesiology Taping International Team

K-Active Kinesiology Taping International Team

A résztvevők nagy része német, rajtuk kívül volt svéd, norvég, lett, lengyel – Tomek, a nagy kedvencem lett 🙂 -, olasz és ugyebár magyar. 🙂 A magyar csapatot ketten alkottuk Zsuzsával. Zsuzsa segített mindenben, amit ezennel is hálásan köszönök. 🙂 A háromnapos találkozó utolsó napján megérkezett a Nitto Denko cég képviselője (ők gyártják a K-Actice tape-t, valamint a kanadai képviselő).

a K-Active japán és kanadai képviselőivel

a K-Active japán és kanadai képviselőivel

A magyar csapat :)

Siggi és a magyar csapat 🙂

A három nap alatt volt minden… Instruktorok vizsgáztak, egy adott témát dolgoztak fel és azt prezentálták; workshopok formájában igyekeztünk még nagyobbá, kerekebbé tenni a K-Active Galaxist…  – az elnevezés Larstól származik.. :); speciális területek átbeszélése…stb.
Délben és esténként közös étkezések a környező falvakban.. a saláták…hmmm… mennyei salátákban volt részem! Ettem olyat például, amiben virágok voltak, meg sok-sok fűszernövény.

Vasárnap este elruccantunk Bad Kissingenbe, egy termálfürdőbe… ez is remek volt. Főleg a só medencét élveztem, lebegtem egy csomót! 🙂

Aztán hétfőn és kedden Stuttgartban jöttem, mentem, ettem, ittam. Nagyon tetszett a város. Szerdán pedig sétáltam egy nagyot a szállásom környékén, a földeken, dimbeken, dombokon, majd jött a repülés 🙂 megint! Csodálatos volt… láttam a naplementét és a teliholdat egyaránt.. no meg a kivilágított települések… szerintem rászokok erre a repülés dologra… tetszik.

Visszatérve a K-Active Instruktori találkozóra… Hivatalosan is beléptem a “K-Active Univerzumba”, ugyanis aláírtam az Instruktori szerződést. 🙂 Először asszisztálások, speciális kurzusokon való részvétel, tanulmányok, társ-instruktor,  prezentáció a “nagyok” előtt, aztán Junior Instruktor, Instruktor és Senior Instruktor… és Siggi. 🙂 Célom Sigginek lenni! 🙂 Na jó, ez távlati… reálisnak tartom, hogy jövőre megtartván a vizsga-prezentációt, Junior Instruktor legyek a K-Active Univerzumban! 🙂

Explore posts in the same categories: K-Active Tape

Vélemény, hozzászólás?

