Edzés – jún.12.


Ma, az  SMR System Tanácsadói kurzus első napja után nekiveselkedtem, valamint kihasználtam a Gold Center adta lehetőségeket… 🙂

SMR System 🙂

Z-Health Warm Up

10x Olimpiai rúddal szakítás – nyomás – guggolás
1×8 rúd + 10kg szakítás – nyomás – guggolás (8-8-8) + 4 Pull Up
3×5 rúd + 20kg szakítás – nyomás – guggolás + 4 Pull Up
3×3 rúd + 25kg szakítás – nyomás – guggolás + 2 Pull Up
3×6 rúd+ 25kg döntött törzsű evezés
1×5 nyomás 15kg kézi súlyzóval
2×5 nyomás 17,5 kg kézi súlyzóval
1×3 (bal 1) nyomás 20kg kézi súlyzóval
3×5 lehúzás kötéllel 15kg a csigán – igen, van ilyen állat a Goldban! 🙂

rövid SMR System program

Holnap folytatjuk a programot, Pistol korrekciót és guggolás programot tervezek, meg Rezsi barátom belljeit mozgatom át, ne unatkozzanak… 🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

