Edzés, rehab és mérlegelés


Többen hiányolták az edzés postokat… ez nagyon kedves, mert ezek szerint van, aki figyelemmel kíséri rajtam kívül…🙂 Köszönet érte!

Az elmúlt időszak a következőképpen többnyire a rehabilitáció volt a cél, mégpedig a háti szakasz, valamint a boka mobilizálása.

Eredmények
– tartásbeli és a járás minőségének javulása – párhuzamos lábfejek, sérült lábujj kiegyenesedése
– guggolás súllyal a fej felett – 30kg – már 80-70 fok alá megy a combcsont!🙂 Ez korábban elképzelhetetlennek tűnt számomra. Kettlebellel még nem ennyire szuper, de rajta vagyok!🙂
– Bent Press technikája is fejlődik látványosan
– a boka mobilitása javul, elmúlt az “elmacskásodott” érzés, ha hosszú ideig egy helyben tartottam

Ezen felül a nyomásom fejlesztése volt a program, amit 32kg kettlebellel végzett swing, clean, high pull, TGU, valamint 24 kilóssal végzett nyomásvariációk, TGU, snatch és egyéb huncut gyakorlatokkal igyekeztem elérni. Úgy érzem, jó eredménnyel!🙂

Mindeközben egyre inkább oda tudok figyelni a táplálkozásomra, aminek, jelentem meg is van az eredménye. Ugyanis a nettó súlyom – reggel, mindenféle elintézése után, vízfogyasztás nélkül – az utóbbi hetekben 69-70 kg között mozog stabilan!!! 🙂 Eddigi életem során egyszer voltam 70 kg, de az is ebéd után…😉

A mai edzés adag..

JM
Brettzel, ASLR
5×10-10 1A Swing 24kg
3×10-10 1A Swing 32kg
5×10 Swing 32kg
5×10 Haskerék
Indian Club
SMR System – farizmok, deréktáji és háti szakasz
– a körök között 30 msp pihenőidőt tartottam, a gyakorlatok között pedig 120 msp-t.

Explore posts in the same categories: Edzés

Vélemény, hozzászólás?

