Kettlebell Rehab 2011.


Többen kérdeztétek Tóth Ádám RKC II. barátomtól és tőlem is, hogy lesz-e idén és mikor Kettlebell Rehab szeminárium?

Jó hírrel szolgálhatunk!🙂 Lesz! Idén összesen négy szemináriumot tervezünk februári, májusi. szeptemberi és novemberi időpontokkal. Terveink szerint szombat délelőttönként lesz a program.

2010-ben többnyire az alapgyakorlatok elemzését helyeztük előtérbe.  Erre az évre egy teljesen új programot állítottunk össze, amiről hamarosan tájékoztatunk minden kedves érdeklődőt!🙂

Ha szeretnél Kettlebell Rehab Hírlevelet kapni, kérlek írj egy privát emailt a csikyferenc@kettlebell.hu címre.

Néhány korábbi beszámoló…

“Kedves Feri!

Azért mentem el erre az eseményre mert egyrészt a nyomás a kedvenc gyakorlataim közé tartozik,másrészt kíváncsi is voltam mit kaphatok.

Valójában mindent megkaptam/tunk ami a felhívásban szerepelt nyomás+variációk, rávezető gyakorlatok ( természetesen volt olyan amivel nem találkoztam, és persze rendkívül hasznosnak ítéltem meg).
Nem mint RKC, hanem mint “”átlag ember”” mentem el,és be kell vallanom, nagyon sok újat hallottam / tanultam.

Nem győzzük hangsúlyozni, hogy az RKC képzés után is karban tartsuk, vagyis inkább fejlesszük, szélesítsük tudásunkat és látókörünket.

Egymástól nagyon sokat tanulhatunk, hiszen sokfélék vagyunk különböző tapasztalatokkal és más-más oktatási stílusokkal.

Nagyon szimpatikus volt az Ádám-Feri párosítás, nagyon jól kiegészítették egymást -nem csak magasságukban-, érthetően és nem kevés humorral oktatnak🙂

Tudtam, hogy két, nagy tapasztalattal rendelkező oktatótól tanulva én is fejlődhetek, illetve valamennyi tudást a klienseimnek is tovább adhatok.

A szeminárium felépítése: alapos joint mobility, majd az alapok (!!!) sumo felhúzás és guggi,
rávezető gyakorlatok (pl.: variációk a teljes testfeszítettségre-ezeket amúgy is imádom🙂 ), végül a nyomások és a végén edzettünk is egyet, csak hogy mindenki jól érezze magát 3 óra után is🙂

Mind tanulóknak, mind RKC-knak nagyon ajánlom ezeket a képzéseket!

Zsukk Anita RKC

“Nagyon megörültem, amikor megláttam a rehab szemináriumok sorában a
snatch gyakorlatról szóló alkalmat. Személyes mumosom a gyakorlat,
néha egészen jól megy, néha pedig nagyon megszenvedek vele, így azt
gondoltam, hogy nem árt három órányi koncentrált foglalkozás.

Milyen jól gondoltam! A foglalkozás alatt aprólékosan végigvettük a
snatchre felkészítő gyakorlatokat, Feri és Ádám pedig nagy
odafigyeléssel, profizmussal világított rá az elméletre, melyet
gyakorlattok követtek, személyes örömöm, hogy mindenkire egyedileg
figyeltek, a kérésekre, kérdésekre azonnal válaszoltak, reagáltak,
illetve folyamatosan korrigálva meg is mutatták az adott gyakorlat
elvégzését.

A programon látszott, hogy jól átgondolt, felépíttet koncepció van
mögötte, mely valóban segített megismerni azon pici de fontos dolgokat
melyek szükséges a snatch jó kivitelezéséhez, a terhelés pont
elégséges volt, mert minden nehézség nélkül lehetett koncentrálni a
kivitelezésre, mégsem lazsáltunk, a harmadik óra végére alaposan
megizzadtunk.

Mindent összevetve azt kaptam amire számítottam, egy jobb, tudatosabb snatchet!

Horasz

“Köszönöm!

Kiválóak vagytok külön-külön is, de együtt …..!!!!!

Mint ahogy a kis iskolásoknak, úgy egy új sportág  választásánál is nagy szerepe van a “tanárnak” és az első benyomásnak.  Nekem “hál Istennek” kiváló mesterem volt – Feri személyében -, igaz csak pár alkalommal, de elég volt ahhoz, hogy akár 200 km vonatozzak, hátamon a 10 kg-os bellel azért, hogy tőle tanulhassak.

De röviden és tömören fogalmazva:
– Csak így szabadna a kettlebellt oktatni! Nyugodtan, vidáman, aprólékosan és keményen!
Minden  gyakorlatnak a lényege – amitől jó és működik  – a részletekben van.
– Volt idő minden apró mozdulat kijavítására, és gyakorlására.
–  A rávezető gyakorlatok variációi valóban megmutatták a Snatch lényegét.
– A tanulás mellett egy “kicsit” edzettünk is!
– Mindezt az otthoni edzésekbe teljes mértékben beépíthetjük és változatosabbá tehetjük.

Nagyon hasznos volt ez a jó hangulatú, tartalmas edzés, ha tehetném minden alkalommal jelen lennék!

További sok sikert és jó egészséget kíváánok Nektek!

Szőke Szilvi Keszthelyről”


Explore posts in the same categories: Célok és tervek, Kettlebell REHAB

Vélemény, hozzászólás?

