SMR System – vélemény


Lukács Péter RKC ajkai csoportjának egyik tagja, András, még novemberben vett részt Veszprémben az SMR System alapszintű kurzusán. A szeminárium végén mindig felkérem a jelenlévőket arra, hogy ha van kedvük, írjanak néhány soros véleményt, osszák meg a tapasztalataikat. András ezt meg is tette, ahogy ígérte… Köszönöm!🙂

“Szia Feri,

mondtam anno, hogy a hosszabb távú tapasztalataimat is megosztom majd veled az SMR Systemmel kapcsolatban, íme.
Hátfájás(gerincfájás) ami sokszor hónapokon keresztül okozott alvás zavarokat, legtöbbször nem érezhető vagy csak alig.
Egyébként meg megy a fejrúgás ami előtte már hónapokig stagnáló magasságban volt. (Jóindulattal borda magasságig ment.)
Mindez heti 1x teljes test átdolgozásával.

Úgy gondolom a szó amit keresek, az a Köszönöm!

További szép napot és dolgozzatok sokat, hogy más is megismerhesse ezt a fantasztikus eszközt. (Én részemről terjesztem az igét.🙂 )

András”

Explore posts in the same categories: SMR System, Vélemények

2 hozzászólás - “SMR System – vélemény”

  1. Attila Says:

    Hali!

    Lehetséges helyettesíteni az SMR hengert pl farönkkel vagy más hasonló tárggyal?🙂

    Üdv.

    • csikysystem Says:

      Kedves Attila,

      Hát… nem javaslom. A cél nem a fájdalom fokozása, hanem az izompólyák fellazítása. Persze, ha elkezdenél farönkön, vagy bármely más, nagyon kemény hengeres tárgyon “srm-ezni”, akkor egy idő után az sem fájna, mert hozzászokna az idegrendszered. Akkor majd jön a golflabda…🙂 Az eredmény viszont pont az ellenkezője lesz. Megvastagszik az izompólyád. És lehet, hogy ellenállóbb lesz a külső hatásokra, de semmiképpen nem az optimális állagát fogja felvenni, ami további sérülésekhez vezethet.

      Ha van még kérdésed, jöhet nyugodtan…

      Üdv, Feri


Vélemény, hozzászólás?

