Célkitűzés


A mai nap fültanúja voltam két huszonéves párbeszédének..

“- És akkor Te tutira tudod,hogy mit fogsz csinálni az egyetem után!? Mert nekem fogalmam sincs…”
– Persze! Hát voltunk olyan börzén…tudod!?.. Simán el lehet bárhol helyezkedni!…”

Ennél talán érdemesebb konkrétabban fogalmazni, ha célkitűzésről van szó, és leírni sem árt… Már jó néhány éve így csinálom és amikor visszaolvasom, miket írtam le, miket tűztem ki, mindig meglepődöm. Több olyan céllal is találkozom, amiről lehet,meg is feledkeztem, kikerült a látószögből, mégis megvalósult.

Ha tervezel, ha célt tűzöl ki, írd le, fogalmazd meg tisztán, érthetően, pontosan, konkrétan. Ez nagymértékben növeli a megvalósulási esélyt. Legalábbis ezt írják a nálam okosabb célkitűzés-szakértők, és a tapasztalat is ezt mutatja. Érdemes kipróbálni…🙂

Explore posts in the same categories: Általános, Célok és tervek

Vélemény, hozzászólás?

