Edzés – jan.24.


Az elmúlt két hétben részben kényszerű, részben tudatos pihenő és rehab időszak volt az edzések terén. A napokban már edzettem, és éreztem, hogy nem volt hiába ez a pihenés. I
gen sokat dolgoztam és utaztam mostanság, meg aztán felütötte nálunk a fejét valami kórság, ami ugyan nem döntött le a lábamról, de éreztem, hogy voltam már jobb passzban is.
A lényeg, hogy az elmúlt napokban már teljes értékűnek éreztem az edzéseimet. A mai adag ez volt:

JM
ASLR korrekció – passzív lábemelés, lábujjérintés progresszió
Iliopsoas nyújtása – kombinálva SMR System gyakorlattal az adott területen
Elemelés-Döntött törzsű evezés-Felrántás-Nyomás-Guggolás kombinációk (a felsoroltakból legalább 3 gyakorlat szerepelt egy körben) – rúd (7kg) +20, majd +30kg tárcsával
Military Press kézisúlyzóval 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24 kg (ballal csak 22ig mentem fel) 20-ig 3-3 ismétlés, 20 és felette 2-2 ismétlés
ASLR korrekció + Brettzel
SMR System – farizmok, hát területe, vádli

Explore posts in the same categories: Edzés

Vélemény, hozzászólás?

