Edzés – jan.31.


Az edzéseimet nem hanyagoltam, csupán a naplóírást… Az elmúlt egy-két hét még mindig a nagy súllyal végzett MP előkészítése és a derék-csípő rehabilitációjával kapcsolatos volt. És ez még marad így szerintem 3-4 hétig minimum.

A Fegyencedzés-ben remek gyakorlatok vannak, ezek egy részét be is építettem az edzéseimbe. A guggolás, a fekvőtámasz, a híd első lépéseit.

JM – bemelegítés
ASLR korrekció – aktív lábemelés
3×50 Guggolás gyertyaállásban – ez egy hete 3×30 volt és akkor rádöbbentem, hol nem kapcsol be a rendszer
3×2-2 Floor Press+TGU 24kg
5×5 Swing+Nyomás előre 2x6kg Powerclub – ideje volt leporolni őket🙂
5×10 Haskerék térdelésből
1×2 MP lassan, csak jobb 24kg
SMR System – derktáji szakasz, vádli

És ment egy kis zene is…🙂

Explore posts in the same categories: Edzés

Vélemény, hozzászólás?

