Edzés – feb.3.


A mai napon csak saját testsúlyt használtam, Fegyencedzés módra.

JM – alaposan; a cél az volt, hogy a legnagyobb mozgástartományban, gördülékeny mozgás legyen
2×20 Fekvőtámasz falnál + Guggolás gyertyatartásban
3×30 Fekvőtámasz előredőlve (kb. 45 fok)
3×15 Bicska guggolás – érdekes…🙂 nekem nem azzal van bajom, hogy nem tudom felemelni a testsúlyom, csak a lábak erejével, hanem az, hogy nem tudok úgy lemenni, hogy “csak” támaszkodom a kezemmel.. inkább kapaszkodás ez még, de dolgozom az ügyön
ASLR korrekció – aktív nyújtott lábemelés
Csípőhajlítók nyújtása – FMS korrekciós gyakorlatokkal
SMR henger nem volt nálam, így kerestem, és találtam trigger-pontokat, főként a lábszáramat és a csípőhajlító területeit vizsgáltam át

Explore posts in the same categories: Edzés

Vélemény, hozzászólás?

