VUK – FMS teszt


Elkaptam Vukkot és végeztem vele egy FMS tesztet… sztorinak az is jól hangzana, hogy rókáztam ma egyet… de nem erről van szó!🙂

Előzmények. Tavaly nyáron megkeresett két veszprémi fiatalember, kettlebell edzés kapcsán. El is kezdtünk dolgozni, nagyon jó eredményeket értek el a srácok, igen rövid idő alatt. Persze, ahogy az jó esetben lenni szokott, a család is “begolyózott”, így öten, hatan voltunk egy edzésen, igen vegyes korosztályban.

Az egyik ifjú titán a Veszprémi Úszó Klub – azaz VUK🙂 – nagyon tehetséges úszója.

A mai napon a vezetőedző meghívásának eleget téve ellátogattam a “rókabarlangba” és felmértem a csapatot. Bevallom, volt egy elképzelésem arról, mit fogok látni, de ez csak részben igazolódott be. Pozitívabb eredményt kaptam, mint amit vártam. Érdekes volt megfigyelni a lányokra és a fiúkra jellemző negatívumokat és pozitívumokat, amiket egyértelműen mutat az FMS teszt is. Az edzővel való megbeszélés alkalmával abban maradtunk, hogy ha minden feltétel adott, akkor továbbra is együtt dolgozunk és reményeink szerint eredményesebbé tudjuk tenni a csapatot az FMS és az RKC rendszer alkalmazásának segítségével.

Explore posts in the same categories: FMS

Vélemény, hozzászólás?

