Bowen – Modul 1-2. – első nap


Mint azt korábban már írtam, két éve hallottam először a BOWEN technikáról, és most eljött az idő, nekiveselkedtem a kurzusnak. Az első vizsgáig 6 Modul lesz, ami egy három napos vizsgamodullal záródik, amit az Európai Akadémia Elnöke tart. Ma és holnap az 1., szombat, vasárnap a 2. Modul lesz soron.

Azt tudtam, hogy a Bowen egy lágyszöveti technika, ami nagyrészt a faszcián dolgozik, de pontos elképzelésem nem volt. Így nagy érdeklődéssel vártam az első napot, ahol reményeimnek megfelelően javában használtunk gyakorlati elemeket, nem csupán beszélgettünk.🙂

Ami nagyon meglepett, hogy a technikák kivitelezése amilyen egyszerűnek és szépnek, gördülékenynek tűnik, korántsem az. Még akkor sem, ha az embernek nagy gyakorlata van különféle masszázsok végzésében.

A csoport nagyon jó, klassz a hangulat, szuperek a kérdések… várom a holnapi folytatást!

Explore posts in the same categories: Bowen

Vélemény, hozzászólás?

