Edzés – Kényszerpihenő


Állatbarát vagyok… ezért hagytam biztos, hogy egy süncsalád beköltözzön a torkomba. Gondoltam, adok nekik egy-két napot, de túl jól érezték magukat. Minden tőlem telhetőt megteszek, hogy a különféle betegségeket, nyűgöket kihagyjam, de ezek.. kifogtak rajtam.

Talán ma volt ez első nap, hogy kezdtem újra embernek érezni magam!🙂 Holnap este egy kis mini-edzés bele is fér reményeim szerint… már várom!

Explore posts in the same categories: Edzés

6 hozzászólás - “Edzés – Kényszerpihenő”

    • csikysystem Says:

      Köszi Juci!🙂 Ezek a Te Gyulád ketreceiből szabadultak!?😉

      • Juci Says:

        Nemtom Frank, én is furcsállom, hogy Gyula új barátokat talált magának, és engem mostanában elkerül. Kip-kip-kopp.
        Mondjuk nekem nem hiányzik különösebben😀

        • csikysystem Says:

          Juci,

          Szerintem a Gyula egy tudós lehet… olyan sünklónokat gyártott, hogy még! Ezek a sün-izék teliszemtelték a fejem… még gondolkodni sem tudtam, mármint annyira sem-nem, mint eddig sem. Na mindegy, érted…🙂

          A lényeg, meggyógyultam!🙂

  1. Bajzáth RKC Says:

    Jobbulást!


Vélemény, hozzászólás?

