Edzések – március dereka


És igen… :) Még mindig a nagy súllyal végzett gyakorlatok vannak terítéken. És vannak meglepetések!🙂

Bevallom, mostanában nem vezettem feszesen az edzésnaplót, igyekszem összefoglalni.

A göthösség után úgy tűnt, nehezen jövök helyre, de a “csodaszereim” megtették a hatásukat. Sok-sok zöld, lúgosítás, Q10, C-vitamin és.. és … jó minőségű kaja. A pihenéssel hadilábon álltam mostanság, de ez a blogon is meglátszott… szerintem.🙂

Edzés vonalon a fő csapásirány – TGU nagy súlyokkal, nyomás variációk, Fegyencedzés, guggolás korrekció.

Ami meglepetés – stabilan (!) TGU 32kg bal / 36kg jobb oldal!🙂 A 40-esnek is nekifeszültem, ment is az első mozdulat, de nem kockáztattam, nem megy az a vas sehova….🙂

Explore posts in the same categories: Edzés

Vélemény, hozzászólás?

