Edzés – ápr.6.


JM, SMR, bemelegítés
3×50 Húzódzkodás ajtófélfánál – találtam egy szimpatikusat és nem bírtam megállni…🙂
1×50 Fekvőtámasz falnál
2×15 Teljes fekvőtámasz – hétfőre tervezem a 2×20-at🙂
3×30 Bicska guggolás  – ki gondolta volna, hogy ennyi mindenre kell figyelni közben… szépen alakul, kevesebbet kell kapaszkodnom
SMR és ASLR korrekció (nyújtott lábemelés az FMS tesztből)

Eddig egy kis hotelben szálltam meg, ma átköltöztem egy K-Active kolléga jóvoltából… na, itt nem fog menni a kézenállás, mivel olyan “magas” a plafon, hogy amikor nyújtózkodom, konkrétan leteszem a tenyerem a plafonra. Mókás!🙂 Majd helyettesítem a Varjú állással. Viszont világosabb a szoba, csendesebb a környék, bár.. reggelit így nekem kell készítenem.🙂

Explore posts in the same categories: Edzés

Vélemény, hozzászólás?

