Edzés – ápr.11.


JM, SMR
1×50 Fekvőtámasz falnál
2×20 Teljes fekvőtámasz🙂
3×40 Bicska guggolás
1×1 Teljes guggolás – REKORD!!! Bizony, bizony… ezt is sikerült elérni!🙂 Korábban ne tudtam úgy leguggolni, hogy ne emelkedjen fel a sarkam. És tessék, szupermen lettem!🙂 Lehet ám még finomítani, de ez már olyan volt, ami elfogadható.🙂
2x 1 perc Kézenállás falnál
Gyakorlatok közben SMR, nyújtás, meg a végén is!
Indian Club – 60-60 ism. 1. gyak. térden / 60-60 ism. 2. gyak térden – csak hogy legyen valami “fárasztó”.

Holnaptól már leszek Kettlebell és húzodzkodó állvány közelében… már várom!

Explore posts in the same categories: Edzés

9 hozzászólás - “Edzés – ápr.11.”

  1. Juci RKC Says:

    Gratula, Frank🙂

  2. dori Says:

    Alakul az a boka🙂

  3. Zoli Says:

    Szia,

    ez a teljes talpas guggolas jol hangzik, ezen sokat segitett a “bicska” guggolas?

    Zoli

    • csikysystem Says:

      Szia Zoli,

      Szerintem igencsak sokat!🙂 Rávezetett ugyanis, hogy mely területek nem kapcsolnak be. Ezekre egyre inkább figyeltem, és lám!🙂 Kellett hozzá kitartás és türelem, de megérte! Ember lettem! :)))

  4. Medgyes Péter Says:

    Gratula a full squathoz!


Vélemény, hozzászólás?

