Edzések – máj.5. és pótlás


Ha a blogot nem is vezettem rendszeresen, de az edzést nem hanyagoltam.🙂

Az elmúlt időszakban követtem a korábbi vonalat, miszerint nagy súlyos TGU, sok nyomás, Fegyencedzés, korrekciók.

Múlt héten kezdtem el – Tóth Ádám RKC II. barátommal egyeztetve – egy keményebb programot. Itt az egyik cél a testtömeg növelése, valamint az erőnövelés. Ennek a programnak alapja Geoff Neupert – Kettlebell Muscle c. könyvében levezetett edzésterv, ami dupla súllyal végzett gyakorlatokból áll – részemről ez 2x16kg. Ezt kiegészítendő van egy olyan nap, amikor a fő vonal a ballisztikus edzés – snatch, swing, valamint van olyan nap, amikor súly nélkül, saját testtel és haskerékkel dolgozom és vannak olyan napok, amikor kétszer edzem – a második edzés inkább korrekció, technika finomítás. És persze sok-sok kaja!🙂

Máj. 5.

SMR, JM, korrekciók – aktív lábemelés, psoas nyújtás, “bicska” guggolás
Snatch Vo2Max 15/15 – 16kg 16 kör 7 ism
3×3-3 Windmill 24kg – a lábaim már végig nyújtva, nincs feszülés… juhhé!🙂
SMR

Frissítés…🙂

Esti program

Indian Club 1. és 2. gyakorlat 50-50 ism
2×20 Fekvőtámasz szűk kéztartással
SMR

Explore posts in the same categories: Edzés

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s


%d blogger ezt kedveli: