Edzés – máj.7.


A mai napon csak saját testsúllyal végzett gyakoralatok voltak terítéken, meg “csinos cipőben” menés. Huhh, az de nagyon megviselte a lábaimat, derekamat. Így hát…

SMR – jó sok, hogy rendeződjek🙂
Indian Club – a nehezebbik volt nálam, ezért “csak” 20-20 kör az 1. gyakorlatból
2×8 Felemás fekvőtámasz – bevallom, 2x10re terveztem, de ez a Paul “Coach” Wade.. ez tud valamit…🙂
3×30 “a 2. lépés a lábemelés blokkban” – most nem jut eszembe a neve
2×10 “a 2. lépés a húzódzkodás blokkban” – ez sem jut eszembe… TRXel csináltam, 2x20at terveztem… a mai napon nagy volt az önbizalmam! :)))
SMR, jó sok

Explore posts in the same categories: Edzés

2 hozzászólás - “Edzés – máj.7.”


  1. Tiszteletem Csiky Úr!

    Én is nagy tanulmányozásában vagyok most a Fegyencedzésnek.Van egy rész benne ami a rotátor-köpennyel foglalkozik és ez most elbizonytalanított a kettlebelles katonai nyomással kapcsolatban.Na azért annyira nem mert ugye a saját tapasztalat nem olcsó mulatság és ez mellette szól, de kíváncsi lennék nagyon a véleménydere!Tehát katonai-nyomás közben ha nem is látszik de a felkar “csavarodik” a válltokban és ez rossz hatással van a köpenyre?

    • csikysystem Says:

      Tibor Úr!🙂

      Kérdésed számomra megtiszteltetés!🙂 Igyekszem rövid lenni.. ha helytelenül végzed a katonai nyomást, akkor bizony nagyon rossz lesz Neked és a rotátorköpenyednek egyaránt. Ezek szerint, Te szuper módon végzed! :))) Komolyabbra fordítva… a rotátor köpeny az nem egy darab izom, ami úgy néz ki, mint egy köpeny a váll körül – biztos vagyok benne, hogy ezt tudod, csak azért írom, mert biztos olvassa olyan is, aki még nem annyira jártas a témában.. -, hanem több izom “együttese”. A katonai nyomás látszólag egy nagyon egyszerű gyakorlat. Látszólag. Tulajdonképpen az is, de ha a váll- vállöv területén van valami probléma – ez lehet egy csekély mozgástartomány kiesés is -, akkor a katonai nyomás kivitelezése alatt a rotátor köpeny nem tartja megfelelő pozícióban az ízületet, így jön is a baj.

      Összefoglalva… nyugodtan végezd a katonai nyomást, hiszen, ha eddig nem jelzett a vállad, akkor helyes a kivitelezés. Amennyiben a kedves olvasónak van valamiyen váll problémája, akkor azt javaslom, semmiképpen ne végezzen olyan gyakorlatokat, amelyek esetében a keze a válla fölé kerül! Először rehab, aztán jöhet a helyes mozgásminta visszaállítása és.. jöhet az edzés!🙂


Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s


%d blogger ezt kedveli: