FISZE V. Kongresszus – előadás


Ma volt szerencsém egy előadást tartani a Fizioterápiás Szakdolgozók Egyesületének V. Jubileumi Kongresszusán, A fascia kezelés szerepe a rehabilitációban címmel. A kongresszuson több, mint 100 regisztrált résztvevő volt, és igen sokan kitartottak az utolsó előadásig, amit én is megvártam, mivel ez nekem jutott…🙂

Az előadások ideje igencsak szűkre volt szabva, 10 percben kellett prezentálni. Igyekeztem “mindent” elmondani, remélem, a tisztelt egybegyülteknek sikerült felkeltenem a figyelmét ennek a területnek a fontosságára és létjogosultságára a rehabilitáció területén, kiemelve az SMR System nyújtotta lehetőségeket, több esettanulmány bemutatásának segítségével.

Képek készültek, amint kapok, fel is teszek néhányat.

Az előző nap estéjén megrendezett fogadásra is hivatalos voltam. Rajtam kívűl más “külsős” nem volt, így kakukktojásként kénytelen voltam elhozni a tombola főnyereményét…🙂

Explore posts in the same categories: Előadások, SMR System

Vélemény, hozzászólás?

