Kettlebell Rehab – beszámolók


Tóth Ádám RKC II. barátommal együtt szombaton tartottuk meg a Guggolással foglalkozó Kettlebell Rehab szemináriumot. Nagyon klassz csapat jött össze, csak úgy elsuhant a három óra. Köszönjük a résztvevőknek a hatalmas figyelmet! Külön köszönet Róde Gábornak a fotózásért!🙂

És íme néhány beszámoló..

“…úgy általában elég szkeptikus vagyok, csak azt hiszem el, amit magamon is megtapasztalok és azt kell mondjam, hogy a kettlebel működik – OK, nektek ez nem új infó :)”

“…Nem is gondoltam volna, h 3 órán keresztül lehet ezt magyarázni. Ennek ellenére érdekes volt, hasznos volt, s megértettem az összefüggéseket(úgy hiszem)….”

“Rá szerettem volna jönni. miért nem sikerül a guggolás, a rengeteg lazítás/nyújtás ellenére -sikerült rájönnöm🙂. Rájöttem mi volt az ami a hiányzott, és mi az amin dolgoznom kell! Mindezt az első 15 percben :-)! Azt hiszem áttörtem egy ponton amin 1 éve dolgozom.. mindezt Nektek köszönhetően! Nagyon jól szét lett bontva a guggolás anatómiája, és nagyon jók voltak a rávezető gyakorlatok is. Arra is most kellett rájönnöm, hogy hol a hiba a kettlebellel való guggolásomban, és miért görbül be a hátam.(erről eddig nem is tudtam) Nagyon hasznos volt számomra a program, biztos, hogy használni fogom (már használom) a további edzéseimben.”

“Kezdő kettlebellesként rengeteg segítséget kaptam Tőletek a folytatáshoz. Szenzációs, hogy ilyen “egyszerű” gyakorlatokkal mennnyire alaposan át lehet dolgoztatni az egész testet. A bemutatott korrekciós és stabilizáló gyakorlatok segítségével azonnal látható eredmények születtek, oldódtak az aszimmetriák a mozgások kivitelezésében. Így még biztonságosabbá tehető az edzés.”

Explore posts in the same categories: Kettlebell REHAB

2 hozzászólás - “Kettlebell Rehab – beszámolók”

  1. sztheomo Says:

    Kedves Feri RKC!

    Köszönöm a lehetőséget, hogy ismét részese lehettem a szemináriumnak. Rendkívül hasznosnak találtam a hallotakat, egyfajta visszajelzés is volt, hogy a jó úton haladok.
    A hátizmok bevonása a gyakorlatba, pedig meghozta számomra az aha momentumot. Azóta is próbálok erre koncentrálni és nem csak a guggolás során.

    Köszönöm Nektek.

    Üdv
    Tamás


Vélemény, hozzászólás?

