Készülődés RKC 2-re


Azt azért nem mondanám, hogy egyáltalán nem izgulok, hogy jajj, mi lesz!? DE.

Az elmúlt időszakban leginkább a nagy súlyos nyomásokra helyeztem a hangsúlyt, hiszen az egyik beugró az RKC 2-re a testsúly feléhez közelebb eső kettlebell kinyomása fej fölé. Hát ez kérem a 71 kilómhoz mérten 36 kilót jelent. Majd egy hónapig igencsak meg voltam akadva. A 32-es is gyötrelmesen ment. DE! A héten, konkrétan szerdán, Egyházi Gábor (remélhetőleg leeendő RKC) megfontolandó megjegyzéseinek segítségével MEGVAN A 36 KILÓS! :)))

Rengeteget segített a Fegyencedzés – testtudat fejlesztésben -, Lakatos Péter, Tóth Ádám, Adolf Albert és a már említett Egyházi Gábor barátom adta megjegyzések, javaslatok. Köszönöm ez úton is a segítségüket! FONTOS! Ha edző vagy, akkor is legyen mindig edződ!

A másik beugró… szabályos húzódzkodás 24 kilós kettlebellbe belelépve. Ez is megvan, de nem szép. Még finomítok rajta.🙂

A harmadik.. hát igen, ismét beigazolódott, hogy az erőnövelés visszaveti az állóképességi jártasságot. A snatch teszt… bele kell húzzak.

Explore posts in the same categories: Célok és tervek, Kettlebell

2 hozzászólás - “Készülődés RKC 2-re”

  1. Ricsi Says:

    Gratulálok a 36-os presshez és a 24-es húzódzkodáshoz! Hasonlóan állok, a dolgokkal, min Te, csak én felülről ütöm majd a testsúlyhatárt, minimum 75.9kg-ra kell lefogynom. 77kg körül járok, a maradék 3hét elegendő lesz leérni.🙂 A snatch érdekes kérdés, én is a jövő héten nézem meg, hogy mennyi megy, de úgy gondolom, hogy ez a maradék idő elég lesz neked is, nekem is, hogy ha nem is 4perc alatt🙂, de 5perc alatt megoldjuk a 100-at. Hajrá!

    • csikysystem Says:

      Ricsi,

      Örülök, hogy írtál,meg annak is, hogy ott leszel!🙂 Köszi a gartulációt.🙂

      Snatch kapcsán… 20assal néztem meg a héten, aztán majdnem eret vágtam elkeseredésemben… majd viszek szuflát üvegben, hogy legyen!🙂

      PÓVER!


Vélemény, hozzászólás?

