Warrior Diet – Harcosok Étrendje


Valamivel több, mint egy hónapja vágtam bele.. és egyáltalában nem bántam meg!🙂 Bevallom, kicsit izgultam, hogy az amúgy sem hatalmas tömegemből, amit végre sikerült feltornáznom 71 kilóra, veszíteni fogok. Titkon viszont reméltem azt, ha tényleg az idegrendszer működésével összhangban kezdek enni, akkor nem hogy csökkeni, hanem inkább növekedni fog a testsúly.

És.. bevállt. Az első 2-3 hétben nagy hangsúlyt kellett fektetnem arra, hogy megfelelő legyen a napi folyadékbevitel, ami – valószínűleg a méregtelenítési folyamatok felgyorsulása miatt – igencsak fokozott lett. Valamint az esti “túlevési fázis” tényleg túlevés legyen. Nem zabálásról és hányásig evésről beszélek, hanem egyfajta feltöltődésről. Lement a testsúly 69 kilóra, majd rövidesen visszaállt 70-71 közé és a tendencia inkább felfelé mutat.

Amit tapasztaltam…
– frissebb, energikusabb lettem, “jobban jár az agyam”
– jobban kezelem a stresszhelyzeteket
–  erősebb lettem – ebben az időszakban lendültem túl a 32 kilós kettlebellel végzett Katonai nyomáson, és meglett a 36-os!🙂
– élesedtek az érzékeim – látás, szaglás, szinte érzem, mi az, amire szükségem van.. élvezem!🙂

Ha érdekel a téma, javaslom olvasd a Warrior Diet hazai szakértőjének BLOGját!

Explore posts in the same categories: Egészség

Vélemény, hozzászólás?

