RKC 2. – Béta verzió :)


2011. augusztus 12-14-én lezajlott az RKC 2. Instruktori képzés. Szenzációsak voltak az oktatók, a résztvevők ugyancsak, és remek a szervezés. Köszönöm mindenkinek, aki tanított, aki lelkesített, aki segített a gyakorlatok tökéletesítésében, aki támogatott és az RKC közösségnek, akik mindannyian Pavel által megteremtett rendszert terjesztik, hiszen nélkülük nem jöhetett volna létre ez az esemény, külön a Lakatos Team tagjainak, akikkel együtt fejlődtünk a 3 nap során. Ezúton is óriási köszönet Lakatos Péter barátomnak, nélküle nem ismertem volna meg az RKC rendszerét, azt a csodálatos világot, ami mögötte rejtőzik, valamint útmutatásai, támogatása nélkül nem jutottam volna el eddig.

Nos… hogy is zajlott. Az első nap reggelén voltak az erőtesztek. Nézhetem így: nem sikerült sem a nyomás a testsúly feléhez közelebb eső súllyal – esetemben 36kg -, sem a húzódzkodás 24kg -os kettlebellel, sem a snatch teszt. Meg nézhetem így is: a nyomásban döntetlen volt… hősies küzdelemben nem nyomtam ki a súlyt, de nem sérültem le…🙂 , a húzódzkodásnál, mivel nem fogtam fel a pontos instrukciót, miszerint a teljes függeszkedésből indulás azt jelenti, hogy a súly is elemelkedik a talajtól, az indítás pillanatában, így 3 húzódzkodást végeztem, ami az eddigi maxom.🙂 A snatch teszt… egy kicsit szétestem addigra, így 88 ismétlés lett, ami egy ilyen előterhelés után nem rossz. Hát így kezdődött..

Első napon kiveséztük a húzódzkodást, valamint az egylábas guggolást. Ez utóbbi, valljuk be nem az erősségeim közé tartozott, így nem kicsit szenvedtem vele. Második napon jött a többi technikai oktatás… viking push press, jerk, windmill, bent press. Mondjuk úgy, nem keveset nyomtunk és azt is sokat.🙂 Reggel picit fáradt voltam..

Harmadik napon “csoda történt”. Ez a csoda nem más, mint a Gynastica Natural. Lehet, erő fogalmazás, de én így éltem meg. Úgy 11 óra tájékán a csapat szétesett. Ekkor jött Péter, és levezényelt egy 20 percnyi “gurulást”. Megizzadtam rendesen, mégis utána odamentem hozzá és megkérdeztem.. lehetne most javítani az erőgyakorlatokon? Ugyanis a fáradtság tovaszállt, erőm teljében éreztem magam. A technikai vizsgák után – amelyek mind sikeres voltak!🙂 – javítottam a húzódzkodáson és … a nyomáson is!🙂

Így igazából az RKC 2. sikerült, hiszen a snatch teszt az RKC 1. erőtesztjei között szerepel…🙂 Hamarosan bemutatásra kerül és akkor életbe lép a teljes verzió!

Explore posts in the same categories: Kettlebell

6 hozzászólás - “RKC 2. – Béta verzió :)”

  1. Juci RKC Says:

    Gratulálok hozzá🙂 Szép munka!
    A snatch teszt már tulajdonképpen csak formaság lesz🙂

  2. albert Says:

    ó, ó, gratulálok!🙂


  3. Gratulálok én is!:-)


Vélemény, hozzászólás?

