Gynastica Natural ismerkedési koraest


Múlt pénteken Lakatos Péter barátom jóvoltából egy órácskára közelebbi ismeretséget kötöttem az ősi mozgásokkal. Nagyon élveztem! Van benne igencsak nyújtós, lazítós, mobilitást és stabilitást ugyancsak fejlesztő, no meg olyan gyakorlatok is, ami jócskán erőgyakorlatnak minősíthetőek.

Kihívásnak leginkább a gurulós részeket éltem meg. A lábam… hát, kérem… eddig nem is nagyon tudtam, hogy van, meg azt sem, hogy irányítani is tudom.🙂 Szerintem úgy néztem ki, mint egy büdös bogár, Kemotox-támadás után… persze én is túléltem, mint azok.🙂

Az egyik gurulós gyakorlatnál meghúztam a nyakam. Egyből kijött, hogy hol is van aszimmetria. Másnapra igencsak küzdöttem vele. Ráolvastam TriggerMassage és SMR System vonalon rendesen és mozogtam – IC, GN. Azaz Indian Club és Gynastica Natural. Egy ilyen jellegű nyvaja korábban minimum 4-5 napig kísértett, most… a harmadik napon már csak biciklizés közben zavart, a hirtelen balra-hátra tekintés esetén tapasztaltam mozgástartomány beszűkülést, de fájdalmat már akkor sem!!! A mozgás meggyógyított!

Hogy érdekel-e a GN Isntruktori? Persze!🙂

Explore posts in the same categories: Általános

Vélemény, hozzászólás?

