Edzések – szept.5-12.


Sok volt a tennivaló, így rövid, akár napi több edzésre jutott az időből.

Többnyire…
GN – alapváltások, egyszerűbb gurulások, tigrisjárás
taktikai húzódzkodás – a “titkos” program szerint, amiről még mindig nem rántottam le a leplet…
Tabata Swing – 16, 24, 32 kg kettlebellekkel – persze nem egyszerre🙂
Kombinációs gyakorlatsorok – hol kisebb, hol nagyobb súlyokkal
Snatch – 16, 20, 24 kg kettlebellekkel, váltva az intenzitást, az ismétlésszámot, a súlyt
Fegyencedzés – fekvőtámasz, híd (hát ez… nagyon lassan fejlődik), guggolás, lábemelés

Explore posts in the same categories: Edzés

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s


%d blogger ezt kedveli: