SMR System szeminárium és képzés


A jövő hét végén mindhárom SMR System kurzusokat tartok, mindhárom szinten.

Ha korábban jelentkeztél a honlapon és nem kaptál visszajelzést, kérlek jelezd! Köszönöm!

Amit a kurzusok szintjeiről tudni érdemes…

SMR System Alapszintű kurzus – ha jelentkezni szeretnél Katt ide!

A kurzus időtartama három óra. Ezen idő alatt a résztvevők megismerik az SMR System elméleti és gyakorlati alapjait. A program elején néhány mozgásbeli tesztet hajtunk végre – pl. lábujjérintés –, a későbbi összehasonlítás alapjaként, hogy már a szeminárium legelején be tudjuk mutatni és meg tudjuk tapasztaltatni a módszer hatékonyságát.

Az alapszintű SMR System szeminárium főként a gyakorlati képzésre összpontosít. Valamennyi SMR gyakorlatot alaposan betanítunk és begyakoroltatunk. Mindemellett kifejtjük a módszer elméleti hátterét, alkalmazási lehetőségeit is.

A szeminárium díja magában foglalja az SMR henger árát is, tehát a résztvevők, a kurzuson kapott eszközt magukkal viszik, így saját otthonukban, vagy az edzőteremben tudják alkalmazni a tanultakat.

SMR System Szakmai nap – ha jelentkezni szeretnél Katt ide!

Az SMR System Szakmai Nap azoknak a sportban, vagy az egészségügyben képzett szakembereknek szól, akik edzőként, gyógytornászként, vagy más területen dolgozva biztosítani kívánják a kliensüknek az SMR masszázs nyújtotta előnyöket mind a rehabilitáció, mind a sport különböző területein.

Ezek az előnyök lehetnek többek közt a gyorsabb regeneráció, a sérülések megelőzése, bizonyos esetekben oldhatóvá válnak a régebbi sérülésekből adódó, az edzést gátló ízületi, illetve izomproblémák, a gyakorlatok sikeresebb és pontosabb kivitelezése.

A kurzus egy napos, amely magában foglalja az alapszintű SMR System szeminárium anyagát is. Ezen felül kellő figyelmet fordítunk arra, hogy az adott szakma – egészségügyi és sport vonalbeli – keretén belül milyen formában érdemes segíteni a klienst a módszer eszközeivel. Akár egyéni gyógytorna alkalmával, akár csoportos, vagy privát edzések kezdő és / vagy záró akkordjaként használhatunk rövid, néhány perces SMR System alkalmazásokat.

A gyakorlati útmutatáson felül mélyebb összefüggésekben is megvizsgáljuk az SMR System rendszere mögött húzódó elméleti anyagot. Kiemelten foglalkozunk az emberi test felépítésével, különös tekintettel a fascia – kötőszövet – és ennek egy megjelenési formája, a myofascia, azaz izompólya anatómiájával és élettanával, valamint az SMR System alkalmazási lehetőségeivel, főként a rehabilitáció és a sport területén.

FONTOS! Az SMR System Szakmai Nap elvégzése NEM JOGOSÍT egyéni és/vagy csoportos SMR System alapszintű, vagy annál magasabb szintű kurzus megtartására. Ilyen jellegű szemináriumokat, képzéseket csak képzett, SMR System Szakértő tarthat.

SMR System Szakmai Napon való résztvétel után az általad tartott akár egyéni, akár csoportos órák alkalmával klienseidnek rövid gyakorlatsorokat tudsz bemutatni, azt velük végrehajtatni, valamint a felmerülő kérdésekre nagy részére szakszerű választ adni.

SMR System Szakértői képzés – ha jelentkezni szeretnél Katt ide!

Az SMR System Szakértői képzés két napos, amely magában foglalja az alapszintű és a Szakmai Nap kurzusok anyagát is. Ezen felül mind gyakorlati, mind elméleti szinten mélyebb ismeretet ad ahhoz, hogy egy képzett SMR System Szakértő képes legyen egyéni és csoportos formában Alapszintű kurzusokat önállóan megtartani.

Az SMR System Szakértők számára folyamatos továbbképzés biztosított, szakmai és üzletfejlesztési téren egyaránt. Ezzel biztosítjuk az Alapszintű szemináriumok egységes voltát és magas szakmai minőségét.

Az SMR System Szakértő képzést azoknak javasoljuk, akik szeretnének bizonyos rendszerességgel Alapszintű szemináriumokat tartani, így kiegészítve egészségügyi vagy a sport oktatás szakmájukból származó jövedelmüket. Az SMR System Szakértő jogosultságait és kötelezettségeit erre vonatkozó szerződésben rögzítjük.

FONTOS! Alapszintű és Szakmai Nap képzéseket CSAK képzett és erre jogosult SMR System Szakértők tarthatnak!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

