SMR System a XVIII. Gyermektraumatológiai Vándorgyűlésen


“Szeptember 23-24-én került megrendezésre Esztergomban a XVIII. Gyermektraumatológiai Vándorgyűlés. Az elmúlt 6 évben a Szent János kórház gyereksebészeti és traumatológiai osztályán dolgoztam, és rengeteg tapasztalatot szereztem az SMR System alkalmazásáról e területen. Úgy gondoltam, erről vinnünk kell egy előadást. Csíky Ferivel közösen írtunk egy prezentációt, melyet a saját esetbemutatásaimmal is kiegészítettem.

A kongresszus egy gyönyörű épületben volt, a Szene Adalbert Konferenciaközpontban, mely közvetlenül az Esztergomi Bazilika lábainál található. A második nap legelső szekciójában kaptam helyet, amely reggel 8-tól 10-ig tartott. Az első napon sajnos nem tudtam részt venni, így szombat hajnalban utaztam Esztergomba, hogy már fél 8-ra odaérjek. Az őszi reggeli napsütésben gyönyörű volt végig autózni a Duna menti kis falvakban, pláne Visegrádon a mesés Fellegvár alatt. Sikerült időben odaérem, ekkor még alig lézengtek a teremben. Tekintve, hogy előző este bankett vacsora volt a résztvevőknek, a közönség elég limitált létszámban jelent meg e korai órán. Én a szekció végén kerültem sorra, ekkorra már azért legalább 60-70 ember ült a teremben. Sajnos összesen 7 percem volt, így rövidre kellett fogni a mondandómat, de úgy érzem jól sikerült az előadás. A lényeg átment a közönség felé. Az előadás után volt érdeklődés a módszerről, hogy hol lehet megtanulni, kitől, mikor. Remélem ezúton is továbbfejlődhetünk, így egyre több emberhez jut el a szakmában az SMR System híre.”

Hatvani Dorottya, gyógytornász, SMR System Szakértő

Explore posts in the same categories: SMR System

Vélemény, hozzászólás?

