Megváltani, megmenteni a világot…


A minap részt vettem egy megbeszélésen, ahol az egyik tárgyalófél megkérdezte… “Mi a termék?” A kérdés jogos, mégis inkább arra adtam választ, hogy igazából mi van a termék mögött, mi a gondolat, és ez nem más, mint “Megmenteni a világot, jobbá tenni azt azzal, amit tudok, amihez értek.” Erre igen meglepő kérdés volt a reakció… “Ezt a világot? Minek?!” No comment. Még az is lehet, hogy az illetőnek még gyermekei is vannak… akkor meg pláne. Vagy csak én vagyok az átlagosnál idealistább…

Értem én, ha valaki nehéz helyzetben van és időnként úgy véli, teljesen értelmetlen bármit is tenni. DE! Pont ez a pont az, amikor igenis fel kell állni, előre kell nézni és hallgatni a szívünkre, menni, tenni a dolgunkat.

Idézve egy szenzációs embert… “Azért vagyunk itt, hogy nyomot hagyjunk.” – Steve Jobs.

Explore posts in the same categories: Gondolatok és idézetek

Vélemény, hozzászólás?

