Keringési zavar és fekélyes seb – Esettanulmány


Egy nagyon kedves barátom édesapja mindenféle olyat szerel és fejleszt, aminek motorja van és minimum akkora, mint egy traktor.🙂 Nevezzük Gy. Bácsinak… Réges régen, még ifjú korában majdenm elfagyott a bal gyűrűsujja. A hetekben komoly problémát jelentett neki, hogy behajlítsa az ujjait, ezen felül a szerelés közben szerzett sebek elkezdtek fekélyesedni.

A kezét 3 héttel ezelőtt láttam és vettem kezelésbe. Kezeltem a megfelelő trigger-pontokat – tricepsz és alkar területeken – ezen felül K-Active Tapet alkalmaztam és cross tapet egy régi hegen. Első alkalommal elértük, hogy a bal keze jobban működött, mint a jobb.🙂 Örültünk.

2011. november 21.

2011. november 21.

A következő héten nagyjából ugyanazt a kezelést alkalmaztuk. Hagytam neki crosstapet és néhány K-Active Tape csíkot, megmutatva, hová helyezze fel és hogyan. Igen, van olyan eset, amikor a kliens saját maga is fel tudja helyezni és az még a jvaára is válik. A seb láthatóan javul, a fekély eltűnőben van.

2011. november 28.

2011. november 28.

Most, immáron a harmadik alkalommal már nem kitapinthatóak a trigger-pontok, a seb teljesen bevarrasodott, semmilyen nehézséget nem okoz az ujjak behajlítása, illetve kinyújtása. Legközelebb már kezelésbe vesszük a jobb kezet is. Megjegyzem… emellett krémet nem használt, csupán egy természetes alapanyagokból készült értisztító készítményt, hogy javítsuk a perifériás keringést. Na jó, még valami… a mai napon olyan marhapörkölttel várt minket, hogy ilyen jót szerintem még életemben nem ettem!🙂

2011. december 5.

2011. december 5.

Explore posts in the same categories: Esettanulmányok

Vélemény, hozzászólás?

