Tiszta az ivóvíz? Rákkeltő anyagok a Dunában – friss hír!


A HVG.hu oldalon olvashatod ezt a megdöbbentő cikket… Katt ide!

Ma is beszéltem olyannal, aki meg van győződve arról, hogy a csapvíz “tiszta”. Hát… nem vagy ebben olyan biztos. Részemről a legmegbízhatóbb a reverz ozmózissal szűrt víz. Ráadásul kb. 5 forintra jön ki egy liter tisztított víz. Te kiszámoltad már, hogy mennyit költesz havonta ásványvízre? És az mennyi kidobott petpalackkal jár?

Érdekel, hogy honnan és milyen módon lehet, érdemes beszerezni olyan víztisztítót, ami a fenti módon működik? Írj bátran, szívesen segítek eligazodni a piacon… Akár privátban: ferenc.csiky@gmail.com

Eddig kétszer cseréltem a szűrőket abban a készülékben, amit használtam – most is használatban van, csak máshol.. Az új készüléket kb. 50-60.000.- forintáret vettem, ami nem egy borzasztó ár érte. Persze van olyan is, ami nagyobb kapacitású, az drágább és van olyan is, ami csillog, meg világít – nem is tudom minek -, azok igencsak túl vannak árazva.

Ami lényeges lehet még… a szervízköltség. Ennek a készüléknek az első évben – az előszűrők cseréje – max. 3.000.- forint. Szerintem elég korrekt. Érdekelnek további részletek? Írj bátran… de ezt már írtam.🙂

Végezetül ha IDE és IDE kattintasz, láthatod, milyenek voltak a korábbi szűrőcsere alkalmával a használt szűrők… durva!

Explore posts in the same categories: Egészség

Vélemény, hozzászólás?

