SMR System a Mázsaházban


Március végén Vilcsek Péter, a Mázsaház “alapköve” felkérésére elindítottunk egy szeminárium sorozatot, a Mázsaház tagjai számára.

Az első alkalommal az SMR System volt terítéken. A kurzus után egy héttel az alábbiakhoz hasonló észrevételeket kaptam tőlük, amit ezennel is köszönök.🙂

“Az edzés előtti eszközhasználat után, sokkal gördülékenyebb és lazább vagyok, szabadabban megy a mozgás.”

“Konkrét tapasztalatom a múltkori “nyakelalvás”. Egyszeri egész test hengerlés után teljesen elmúlt!!!!!”

“Már egy éve hengerezek, de a szeminárium sokkal hasznosabbá tette számomra az eszközt.”

“Világos instrukciókkal ellátva a henger nagyon hasznos eszköz, jól beépíthető a munkánkba, köszönöm!”

“Számomra, mint mindenben a legnagyobb segítség egy irányított rendszer ismertetése volt , mely pontos, tiszta információkat és utasításokat tartalmaz a testtel, az eszközzel, annak hatásával, használatával, a használat beosztásával és gyakoriságával kapcsolatban.”

Explore posts in the same categories: SMR System

Vélemény, hozzászólás?

