“Horasz” beszámolója – Kettlebell REHAB Snatch


“Nagyon megörültem, amikor megláttam a rehab szemináriumok sorában a
snatch gyakorlatról szóló alkalmat. Személyes mumosom a gyakorlat,
néha egészen jól megy, néha pedig nagyon megszenvedek vele, így azt
gondoltam, hogy nem árt három órányi koncentrált foglalkozás.

Milyen jól gondoltam! A foglalkozás alatt aprólékosan végigvettük a
snatchre felkészítő gyakorlatokat, Feri és Ádám pedig nagy
odafigyeléssel, profizmussal világított rá az elméletre, melyet
gyakorlattok követtek, személyes örömöm, hogy mindenkire egyedileg
figyeltek, a kérésekre, kérdésekre azonnal válaszoltak, reagáltak,
illetve folyamatosan korrigálva meg is mutatták az adott gyakorlat
elvégzését.

A programon látszott, hogy jól átgondolt, felépíttet koncepció van
mögötte, mely valóban segített megismerni azon pici de fontos dolgokat
melyek szükséges a snatch jó kivitelezéséhez, a terhelés pont
elégséges volt, mert minden nehézség nélkül lehetett koncentrálni a
kivitelezésre, mégsem lazsáltunk, a harmadik óra végére alaposan
megizzadtunk.

Mindent összevetve azt kaptam amire számítottam, egy jobb, tudatosabb snatchet!

Horasz”

Horasz már jó ideje kettlebellezik Adolf Albert RKC barátom csoportjában. Ezen kívül nagy mértékben elmerült a gasztronómiában… alig tudok leszakadni a blogjáról, azaz a blogjairól, mert kettő van neki!

Köszönjük a részletes beszámolót, reméljük, hogy a “snatch, mint mumus” egy új és izgalmas külsőt kap általa! 🙂

Hozzászólás